دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۸ دیدگاه

Transformers Rise of The Dark Spark نسخه جدید از سری بازی های Transformers می باشد. داستان این بازی درباره ۲ ربات Cybertron و Megatron بوده و به دو گروه Autobots و Decepticons تقسیم می شود که می توانید به گروه دلخواه خود ملحق شوید. از ویژگی های این مثبت این نسخه، اضافه شدن ۴۰ شخصیت جدید می باشد. شما همچنین می توانید به صورت چند نفره بازی کنید. هم اکنون این بازی برای دو کنسول PS3 و XBOX360 آماده شده است.

 

Transformers Rise of the Dark Spark XBOX360 – COMPLEX

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.xbox360.Cover.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360

 

تصاویری از محیط بازی:

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.1.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360 Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.2.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360

Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.3.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360 Transformers.Rise.of.the.Dark.Spark.Screenshot.4.Small دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت کپی کن نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار WinRAR را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود بازی Transformers Rise of the Dark Spark برای XBOX360  دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :       Direct Link

دانلود پارت ۲ :       Direct Link

دانلود پارت ۳ :       Direct Link

دانلود پارت ۴ :       Direct Link

دانلود پارت ۵ :       Direct Link

دانلود پارت ۶ :       Direct Link

دانلود پارت ۷ :       Direct Link

دانلود پارت ۸ :       Direct Link

دانلود پارت ۹ :       Direct Link

  • Maryellen

    Maryellen

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۸:۴۸:۰۸

    oh Michelle, I am so very sorry to hear about your accident cher'..but you have a great oulokot,bless you for that.I am not so lucky these days..being very depressed but you have given me a lil hope that I should try to look at the bright side of it all..thanks, your a gem :)

  • Lainey

    Lainey

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۰۲:۰۰

    Comme on a voté à ma place, je supposais  que les responsables de ce bureau ont voté pour. Il faudrait qu’ils soient stupides pour voter non.Donc la dernière phrase &ls&;o;qnbapuBien sûr j’ai voté pour ! » c’est de l’humour!Tu as compris?

  • Chuck

    Chuck

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۹:۳۱

    When you think about it, that's got to be the right anwrse.

  • Veanna

    Veanna

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۳:۱۹

    I'm impressed by your writing. Are you a professional or just very kngabedoewlle?

  • Ryne

    Ryne

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۰۴:۱۷

    You've really imepessrd me with that answer!

  • Shanna

    Shanna

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۰۶:۵۸

    Woah nelly, how about them apelsp!

  • Brandie

    Brandie

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۰:۲۶

    Grade A stuff. I'm unsbnqtioeauly in your debt.

  • Carlee

    Carlee

    • ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۴۹:۳۱

    A plnsaiegly rational answer. Good to hear from you.