دانلود مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰ – Internet Explorer 10

نوشته شده توسط:علی غفاری نژاد | ۰ دیدگاه

نها با گذشت چهار هفته از زمان عرضه مرورگر اینترنتی IE9، شرکت مایکروسافت پیش‌نمایشی از نسخه آتی این مرورگر اینترنتی را با نام IE10 در اختیار شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاری گذاشت.

مهندسان شرکت مایکروسافت برای مرورگر اینترنتی Internet Explorer 10 قابلیت‌های مجازی فراوانی را در نظر گرفته‌اند و بار دیگر در این محصول با استفاده از حداکثر توان سخت‌افزاری دستگاه‌ها، سرعت گشت‌وگذارهای اینترنتی را به میزان قابل ملاحظه افزایش دهند.

پارسی من | اینترنت اکسپلورر 10

نخستین پیش‌نمایش مرورگر IE10 در کنفرانس MIX11 که طی هفته جاری در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شده به نمایش درآمده است و در آن نشان می‌دهد که این مرورگر اینترنتی از Chrome گوگل بسیار توانمندتر است.

«دین هاچامویچ» مدیر مرکز Windows Internet Explorer در شرکت مایکروسافت طی معرفی این مرورگر اینترنتی جدید توضیح داد که HTML5 و دیگر استانداردهای اینترنتی جدید از جمله مواردی هستند که باعث می‌شوند ابزارهای اینترنتی طبق سلیقه کاربر رفتار کنند. هدف مایکروسافت از عرضه IE9 و تکمیل نسخه جدیدتر آن به نام IE10 تطابق ابزارهای اینترنتی با نیاز کاربران است تا بتوان از این طریق کیفیت جست‌وجوهای اینترنتی را به حداکثر رساند. او گفت: «تنها عرصه‌ موجود که کاربران تحت آن می‌توانند یک تجربه اینترنتی کامل با رفتارهای صحیح مبتنی بر وب را تجربه کنند، استفاده از مرورگر اینترنتی IE9 در سیستم‌عامل ویندوز ۷ است».


مرورگر اینترنتی IE10 که هم‌اکنون در اختیار مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری قرار گرفته است، شامل تعداد زیادی استاندارد اینترنتی جدید می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها به قرار زیر هستند:

  • CSS3 Multi-column Layout: اطلاعات و محتوای اینترنتی می‌توانند از یک ستون به بخش دیگر انتقال یابند و ستون‌ها نیز می‌توانند در اندازه‌های مختلف به نمایش درآیند.
  • CSS3 Grid Layout: در این استاندارد صفحات می‌توانند در حالات مختلف و متناسب با سایت مربوطه نمایش داده شوند. این استاندارد بخش فوقانی صفحه را برای ابزارهای موجود مجزا می‌کند و ارتباط معنادار بین بخش‌های مختلف HTML به وجود می‌آورد.

به طور خلاصه ویژگی های شاخص در این نسخه عبارتنداز:

- افزایش محسوس سرعت لود صفحات
- افزایش قابل توجه نکات امنیتی
- استفاده‌ی کم‌تر از منابع سیستم
- طراحی بهتر و دسترسی سریع کاربر به دکمه‌ها
- امکان جستجوی یک عبارت در یک دامنه
- پشتیبانی از HTML5
و…

 

 

دانلوددانلود Internet Explorer 10 باحجم 18.38 مگابایتی

    لینک   پسورد:  www.ariadownload.net
    لینک    منبع  :  www.ariadownload.net


 

 

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...