با Rohos Logon Key حافظه فلش به‌جاي رمز عبور استفاده نماييد!

نوشته شده توسط:علی غفاری نژاد | ۰ دیدگاه

در دنياي ديجيتال، امنيت حرف اول را مي‌زند و به ‌همين دليل روش‌هاي مختلفي جهت حفظ امنيت كاربران ايجاد شده است. نرم‌افزارهاي ضدويروس، ضدجاسوسي، نرم‌افزارهاي كنترلي، الگوريتم‌هاي رمزنگاري و... همگي نمونه‌هايي از اين روش‌ها به‌شمار مي‌رود. سيستم‌عامل ويندوز نيز از اين قاعده مستثنا نيست و ابزارهاي مختلفي را براي حفظ امنيت كاربران در خود جاي داده است كه يكي از اين ابزارها، پشتيباني از قابليت تخصيص رمز براي ورود به محيط كاربري در ويندوز است. به كمك اين قابليت شما مي‌توانيد به نام كاربري خود در ويندوز يك رمز عبور اختصاص دهيد تا هيچ كاربر ديگري بجز خود شما كه رمز عبور را در اختيار دارد، قادر نباشد از رايانه استفاده كند. تا اينجاي كار همه چيز خوب است! اما همان‌طور كه مي‌دانيد با گسترش نرم‌افزارهاي رمزياب و افزايش اطلاعات و دانش كاربران، براحتي مي‌توان از اين‌گونه روش‌هاي محافظتي عبور كرد. در بسياري از موارد نيز وارد كردن رمزعبور در محيط‌هايي كه كاربران ديگر نيز وجود دارند، موجب مي‌شود رمز شما فاش شود يا نصب نرم‌افزارهاي جاسوسي روي رايانه موجب افشاي رمز شما ‌شودhttp://up6.iranblog.com/files2/32Rohos-Logon-Key-.jpg
كليدهاي منحصر‌به‌فرد :
براي پيشگيري از بروز اين مشكلات و جلوگيري از افشاي رمزعبور شما نيز نرم‌افزارهاي مختلفي طراحي شده‌است كه يكي از بهترين آنها نرم‌افزار قدرتمند Rohos Logon Key است. اين نرم‌افزار به‌جاي استفاده از رمز عبور، شما را قادر مي‌سازد تا حافظه‌هاي فلش خود را به كليدهايي براي باز كردن قفل ورود به سيستم‌عامل تبديل كنيد. با استفاده از اين روش، شما يك كليد فيزيكي در اختيار داريد كه براحتي همچون اطلاعات ديجيتال قابل سرقت و كپي‌برداري نيست و هر كاربري نمي‌تواند با نگاه كردن به كليد شما از آن استفاده كند!
يك كليد با ده‌ها قابليت:
همان‌طور كه اشاره كرديم اين نرم‌افزار در حالت كلي قادر است حافظه‌هاي فلش شما را به كليدهايي براي باز كردن قفل ورود به سيستم‌عامل تبديل كند. اما ذكر اين نكته ضروري است كه اين حافظه‌ها كليدهاي معمولي نيستند و امكانات بسيار زيادي را در خود جاي مي‌دهد.
غيرقابل كپي:
پروفايل ورودي در اين كليدها با شماره سريال حافظه فلش تطبيق داده مي‌شود كه احتمال ساخت نسخه كپي از آن را به حداقل مي‌رساند.
تشخيص اصالت:
به‌طور پيش‌فرض، كليدهاي ايجاد شده توسط اين نرم‌افزار براي هر رايانه به‌طور منحصر‌به‌فرد ساخته مي‌شود و هر كليد فقط توسط همان رايانه مورد شناسايي قرار مي‌گيرد. در چنين حالتي حتي اگر كليدي در اختيار داشته باشيد كه داراي پروفايل ورودي يكسان با كليد شما باشد، قادر به ورود به سيستم‌عامل نخواهيد بود.
رمزهاي كد شده:
كليدهاي يو‌اس‌بي ايجاد شده توسط اين برنامه، رمز عبور ورود به سيستم‌عامل را در خود ذخيره نمي‌كند! بلكه الگوريتمي رمزنگاري شده را در خود جاي داده‌است كه تنها همان الگوريتم مي‌تواند رمز ورود به سيستم‌عامل را ايجاد و از آن استفاده كند.
امنيت ضرب‌در دو:
شما مي‌توانيد استفاده از كليد را به وارد كردن كدپين مشروط كنيد، در اين حالت تا كدپين را وارد نكنيد كليد قادر به باز كردن رمز نخواهد بود و چنانچه كدپين براي 3 مرتبه اشتباه وارد شود، عمليات ورود با آن كليد قفل مي‌شود. استفــاده از كليدهاي ايجاد شده توسط اين نرم‌افزار در سيستم‌‌هاي عامل‌ ويندوز 2000، اكس‌پي، ويستا و 7 امكان‌پذير است. همچنين براي ورود به اكتيودايركتوري در ويندوزهاي 2000، 2003، 2008 و ورود از راه دور به ويندوزهاي 2003 و 2008 نيز مي‌توانيد از آنها استفاده كنيد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Rohos Logon Key v2.9:
ـ امكان غيرفعال‌سازي روش پيش‌فرض ورود به سيستم‌عامل با استفاده از رمز عبور
ـ ورود يا قفل‌گشايي خودكار سيستم‌عامل به محض اتصال حافظه فلش به درگاه يو‌اس‌بي
ـ قفل كردن خودكار سيستم‌عامل به محض جدا كردن حافظه فلش از رايانه و انجام عمليات ديگر همچون Hibernation، Logoff يا اجراي اسكرين‌سيور
ـ حفاظت از رايانه حتي در حالت Safe Mode
ـ پشتيباني از قابليت ورود اضطراري در مواقعي كه حافظه فلش (كليد) را گم كرده‌ايد يا كدپين را به‌خاطر نداريد
ـ تعريف قابليت استفاده از يك كليد براي ورود به چند رايانه يا امكان ورود به يك رايانه
ـ اعمال محدوديت زماني جهت دسترسي به رايانه براي كاربران: شما مي‌توانيد مدت زمان مجاز براي استفاده توسط هر كاربر را مشخص كنيد تا در صورت اتمام اين مدت، سيستم‌عامل به‌طور خودكار قفل شود
ـ امكان ورود به رايانه‌ها از راه دور با استفاده از كليد يو‌اس‌بي
ـ ممانعت از دسترسي به حافظه‌هاي فلش در سيستم‌عامل
ـ ممانعت از دسترسي كاربر به كليد يو‌اس‌بي
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 راهنمای نصب نرم افزار : 
- پس از دانلود برنامه  را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- از منوي Help و انتخاب Get Registration شماره سريال موجود در فايل Serial.txt را به نرم افزار بدهيد. حالا ميتوانيد بدون محدوديت از نرم افزار استفاده نماييد.http://up6.iranblog.com/files2/86Rohos-Logon-Key.jpg

 


دانلود
دانلود Rohos Logon Key v2.9    (حجم : 2.9 مگابایت)

    لینک   پسورد:   persianali.vcp.ir
    لینک    منبع  :    persianali.vcp.ir
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...