تبلیغ رایگان محصول و خدمات در محیط اینترنت

نوشته شده توسط:علی غفاری نژاد | ۰ دیدگاه

یکی از مهم‌ترین مسائلی که ارائه‌دهندگان محصولات و خدمات با آن رو‌به‌رو هستند، مبحث تبلیغات است. در حال حاضر علاوه بر راه‌های سنتی و قدیمی، روش‌های نوین تبلیغاتی به وجود آمده است که یکی از موثرترین راه‌ها برای تبلیغ خدمات و محصولات، محیط اینترنت است. جهت تبلیغات در فضای مجازی، راه‌کارها و روش‌های متعدد و متنوعی وجود دارد، اما اکثر این روش‌ها منوط به انجام هزینه‌‌های بالایی است که باعث شده است صاحبان کسب‌وکار ترجیح دهند از همان روش‌های قدیمی خود به جای هزینه در محیط اینترنت استفاده نمایند. اما بایستی بدانید در صورتی که شما نیز محصول و یا خدمتی را ارائه می‌کنید، می‌توانید به آسانی و به طور کاملاً رایگان و یا نهایتاً با هزینه‌ای بسیار کم در محیط اینترنت تبلیغ کنید و کالا یا خدمات خود را در معرض دید هزاران کاربر ایرانی قرار دهید و کسب‌وکار خود را توسعه دهید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام تبلیغ رایگان محصول و خدمات در محیط اینترنت بپردازیم.

بدین منظور بایستی بدانید که سایت‌های مختلفی در محیط اینترنت وجود دارد، اما شاید بهترین و جامع‌ترین سایتی که بتوان در این زمینه معرفی کرد وب‌سایت «پارس لِوِل» به نشانی http://www.parslevel.com است.

شما در این سایت می‌توانید به آسانی و بدون دردسر و به طور رایگان کالا یا خدمات خود را در قالب یک آگهی، تبلیغ نمایید. بارزترین ویژگی این سایت را می‌توان کاربرپسند بودن آن عنوان کرد، به طوری که اگر حتی آشنایی زیادی با کامپیوتر و محیط اینترنت نداشته باشید نیز می‌توانید مراحل ثبت‌نام و ثبت آگهی در سایت را طی نمایید. همچنین بیش از 100 شاخه و زیرشاخه تبلیغاتی در این سایت وجود دارد تا شما بتوانید آگهی تبلیغاتی خود را در دسته تخصصی خود مطرح نمایید. به عنوان مثال اگر شما مدیر یک آموزشگاه موسیقی هستید، می‌توانید آگهی خود را در شاخه «آموزش» و زیرشاخه «موسیقی» منتشر نمایید. پس از انتشار آگهی، تبلیغ شما بدون محدودیت زمانی و به طور رایگان در معرض دید بازدیدکنندگان (به ویژه افرادی که نیازمند یک خدمت یا کالا در حوزه تخصصی شما هستند) قرار خواهد گرفت.

برای انتشار آگهی خود در سایت «پارس لِوِل» کافی است به آدرس http://www.parslevel.com مراجعه نمایید.
در قدم اول بایستی در سایت ثبت‌نام نمایید. ثبت‌نام در این سایت بسیار ساده می‌باشد. کافی است از بالای صفحه، بر روی «عضویت در سایت» کلیک نمایید. در منوی باز شده نام کاربری مورد نظر و آدرس ایمیل خود را وارد نمایید و بر روی «عضویت در پارس‌لِوِل» کلیک نمایید. اکنون رمز عبور شما به ایمیل‌تان ارسال خواهد شد. با ورود به ایمیل خود می‌توانید رمز عبور را دریافت نموده و با کلیک بر روی گزینه «ورود» در نوار بالای سایت، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوید.

پس از ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید اقدام به انتشار آگهی کنید. برای این کار بایستی از نوار بالای سایت بر روی «ثبت آگهی جدید» کلیک نمایید. در صفحه باز شده نوع آگهی و دسته‌بندی آگهی خود را انتخاب نمایید و در صفحه بعد، اطلاعات مربوط به آگهی اعم از عنوان، قیمت و سایر اطلاعات تکمیلی مربوط به آن را وارد نمایید. پس از انتشار آگهی، در صفحه مربوط به کنترل‌پنل شخصی خود می‌توانید آگهی‌های کنونی خود را مشاهده یا ویرایش نمایید. یکی از نوآوری‌هایی که در این سایت به چشم می‌خورد این است که در صورتی که شما روزانه به سایت سر بزنید و آگهی خود را به‌روز نمایید، شانس دیده شدن و بالا رفتن آگهی شما در موتورهای جستجو تا سه برابر افزایش می‌یابد!

همان طور که گفته شد ارسال آگهی تبلیغاتی در این سایت رایگان است. اما در صورتی که شما دوست دارید آگهی شما بیش از پیش دیده شود، می‌توانید آگهی خود را به طور ویژه در این سایت تبلیغ کنید. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای اندک آگهی خود را به آگهی ویژه تبدیل کنید و بسته به نیاز خود آن را از 0 تا 7 ستاره، به صورت ویژه در معرض دید دیگر بازدیدکنندگان قرار دهید.

از دیگر نکاتی که در این سایت به چشم می‌خورد، اهدای جوایزی به قید قرعه به ارسال‌کنندگان آگهی است. 1 تبلت سامسونگ، 2 گوشی تلفن همراه سامسونگ، 2 گوشی تلفن همراه ال‌جی و 2 گوشی تلفن همراه سونی‌اریکسون، بخشی از این جوایز هستند که شما می‌توانید تنها با ثبت یک آگهی رایگان در این قرعه‌کشی شرکت نمایید. این آگهی رایگان می‌تواند یک آگهی تبریک تولد ساده باشد و یا سایت، وبلاگ یا محصول شما را معرفی نماید. در هر صورت بعد از ثبت یک آگهی رایگان، به طور اتوماتیک در قرعه‌کشی شرکت خواهید کرد و با ثبت آگهی‌های رایگان بیشتر، شانس خود را برای بردن جوایز افزایش می‌دهید. جهت اطلاع کامل از جوایز این سری قرعه‌کشی سایت هم می‌توانید به آدرس http://www.parslevel.com/winner مراجعه نمایید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...