DriverMax 6.34 - مديريت و آپديت درايورها سخت افزار

نوشته شده توسط:علی غفاری نژاد | ۰ دیدگاه

DriverMax 6.34 اگر از جمله کسانی می باشید که به دنبال درایور های سخت افزاری ویندوز خود هستید و یا آن ها را می خواهید بروز کنید تا سخت افزار ها بهترین کارایی را از خود نشان بدهند و یا اینکه با ویندوز جدید سازگارشان کنید دیگر لازم نیست به دنبال آن ها باشید زیرا سایت دانلود رایگان نرم افزار برای شما نرم افزاری را تهیه دیده است که برای ویندوز شما بهترین درایور سخت افزاری را پیدا کرده و به رایگان برای شما دانلود می کند تا بسیار راحت و بدون دردسر آن را نصب کنید.
DriverMax نام نرم افزار جدیدی است که به شما این توانایی را می دهد تا درایورهای ویندوز خود را راحتر و سریعتر از همیشه نصب نمایید، دیگر برای نصب یک راه انداز احتیاجی به جستجو در میان دیسک ها و همچنین اینترنت نخواهید داشت بصورتی که نرم افزار DriverMax به شما این امکان را میدهد که تمامی درایورهای نصب شده بر روی ویندوز کنونی خود را در یک پوشه و یا حتی بصورت فشرده پشتیبان گیری نمایید تا تمام آنها در یکجا بصورت آرشیو داشته باشید و هر دفعه که دوباره ویندوز را نصب کردید به کمک این آرشیو و نرم افزار درایور مکس تمامی درایورها را بصورت یکجا و سریع نصب نمایید.

DriverMax 6.34


در بسیاری از مواقع پایین بودن سرعت ویندوز و همچنین دیر اجرا شدن نرم افزارها میتواند به خاطر نصب ناقص درایورها باشد. ویندوز تمامی نسخه های قدیمی درایورها را نگهداری می کند و در برخی موارد نسخه های قدیمی با نسخه های جدید ایجاد مشکل می کنند و باهم سازگار نیستند. با گزینه Export Wizard می توانید تنها فایل های مورد نیاز را در یک پوشه یا فایل فشرده ذخیره کنید. همچنین با استفاده از گزینه Import Drivers نرم افزار خواهید توانست در کمتر از 5 دقیقه تمامی درایورهایی که قبلا توسط خود برنامه آرشیو کرده اید را نصب نمایید و فقط یک بار سیستم را Restart کنید و دیگر نیازمند جستجو در داخل CD های متعدد نباشد.

دیگر قابلیت مهم DriverMax نمایش کامل گزارشی از اطلاعات درایورهای نصب شده روی سیستم از جمله ورژن و تاریخ انتشار آنها می باشد. توسط این ویژگی مهم میتوانید درایور سخت افزار های نصب شده بروی دو سیستم متفاوت را آنالیز و مقایسه نمایید. همچنین نرم افزار این قابلیت را دارد تا شما را از ورژن های جدید درایورهای خود با خبر نماید و حتی به دانلود و نصب آنها بپردازد.



download  دانلود با لينك مستقيم  
memory  حجم فایل : 9.27 مگابایت
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...