دانلود ترینر و کد تقلب بازی Blur

نوشته شده توسط:علی غفاری نژاد | ۲ دیدگاه

اینم ترینر  بازی ماشین Blur که یک بازی بسیار هیجان انگیز در سبک اتومبیلرانی می باشد و از هر حیث شامل تفاوت هایی با سایر بازی های مشابه دارد، جایی که شما باید به وسیله ی ابزارها و سلاح هایی که در حین راه برای شما تعبیه شده ، تمام دشمنان خود را از پای درآورید.

در بازی Blur هم تقریبا همان سبک را دارد ولی بسیار فانتزی تر می باشد البته لیستی بسیار بلند از خودروهای برندهای معروف در چهار کلاس نیز در بازی حضور دارند و سلاح های بازی نیز کمی فانتزی و تخیلی تر شده اند که البته لذت بازی را دوچندان می کنند ، در بازی Blur شما خواهید توانست تا هم به راحتی در مسابقات سرعت شرکت نمایید یا تنها در دوئل یا مسابقات نبرد گروهی شرکت کنید یا هم اگر دوست داشتید در مسابقات مختلط وارد میدان شوید . ترینر بازی Blur امکانات بسیار کاربردی در اختیار شما خواهد گذاشت ، سلامتی نامحدود یا به عبارتی ضدضربه کردن خودروی شما یکی از بهترین امکانات ترینر بازی Blur می باشد ، البته در این بازی سلاح های نامحدود ، امتیازات نامحدود و تداخل در کار رقیبان نیز از دیگر امکانات ترینر بازی Blur می باشد . ترینر بازی Blur را می توانید به صورت رایگان ترینر کمپ دریافت کنید. امیدوارم لذت کافی رو ببرید.


download  TRINE Fast and Furious Showdown
  • morteza

    morteza

    • ۱۳۹۲/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۰:۳۰

    با سلام
    منم این بازی رو خیلی انجام دادم خیلی باحاله
    مرسی

  • یاسین

    یاسین

    • ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۷:۰۸

    تورو خدا بگین من از کد تقلب چطوری استفاده کنم بابا این قدر کد زدم دیونه شدم چرا کار نمی کنه من ترینر رو نصب کردم ولی اون لعنتی هم کار نمی کنه بابا دیونه شدم