اضافه کردن ماشین حساب ویندوز به منوی Microsoft Excel

نوشته شده توسط:ترفندستان (نامشخص) | ۰ دیدگاه

اگر شما در هنگام کار با نرم‌افزار Excel به دفعات از ماشین حساب ویندوز استفاده می‌کنید شاید ترجیح بدهید گزینه‌ای برای دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به ماشین حساب در منوی Excel وجود داشته باشد. در این ترفند نحوه‌ی اضافه کردن ماشین حساب ویندوز به منوی دسترسی سریع Excel را برای شما شرح می‌دهیم.

اگر شما در هنگام کار با نرم‌افزار Excel به دفعات از ماشین حساب ویندوز استفاده می‌کنید شاید ترجیح بدهید گزینه‌ای برای دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر به ماشین حساب در منوی Excel وجود داشته باشد. در این ترفند نحوه‌ی اضافه کردن ماشین حساب ویندوز به منوی دسترسی سریع Excel را برای شما شرح می‌دهیم.

 

بدین منظور:
در قسمت بالای Excel، بر روی فلش کنار دکمه‌های Redo و Undo کلیک کرده و More Commands را انتخاب کنید.
از منوی کشویی Choose commands from گزینه‌ی Commands Not in the Ribbon را انتخاب کنید.
حال در کادر زیر آن به دنبال گزینه‌ی Calculator بگردید و پس از انتخاب آن، Add را بزنید.
بر روی OK کلیک کنید.
اکنون مشاهده می‌کنید که دکمه ماشین حساب به منوی بالای Excel اضافه شده است.

نکته: این ترفند بر روی نسخه‌های Microsoft Office 2010 و Microsoft Office 2013 قابل اجرا است.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...