نام, تصویر و نظریات شما بزودی در تبلیغات گوگل استفاده خواهند شد

نوشته شده توسط:ترفندستان (نامشخص) | ۰ دیدگاه





به نقل از ونمینوتگوگل "توصیه های به اشتراک گذارده شده" را با استفاده از نام و تصویر و نظریه کاربران خود استفاده خواهد کرد. 
 
ایا شما از کاربرانی هستید که نظریه خود را در مورد محصولی روی وب ابراز میکنید ؟ یا روی گوگل پلی نمره ای به برنامه ها میدهید ؟ اگر اینطور است باید بدانید که بزدی فعالیتهای شما میتوانند در اگهی های تبلیغاتی گوگل استفاده شوند. این چیزی است که گوگل روز جمعه اعلام کرده است.

گوگل با بروز رسانی شرایط استفاده سرویسهای خود که از یازدهم نوامبر بمورد اجرا گذارده خواهد شد قید کرده است که اگر کاربری یک حساب کاربری گوگل را داشته باشدنام و تصویر و نظریات او میتوانند توسط گوگل برای تبلیغات محصولات یا شرکتها روی نت استفاده شوند.
 
بعنوان مثال اگر کاربری چهار ستاره به البوم Katy Perry روی گوگل پلی بدهدنام و تصویر پروفایل گوگل و نظریه او میتواند در تبلیغ انلاین در مورد ان استفاده گردد. این همچون معدن طلائی برای گوگل در مقابل سایر رقبا محسوب میشود چون تبلیغی دهان به دهان مجازی است که خیلی بیشتر از ویدیوهای تبلیغاتی موثر است.
 
این "توصیه های به اشتراک گذارده شدهدر نتاج جستجوی گوگل و یا نقشه گوگل و یا بوتیک انلاین گوگل نمایش داده خواهند شد. این تبلیغات اجتماعی نه تنها روی سرویسهای گوگل بلکه روی دو میلیون سایت وبی که از تبلیغات گوگل استفاده میکنند نیز خواهند بود.
 
گوگل در اینباره توضیح داده است : "توصیه های اشنایان شما به شما کمک خواهند کرد. در نتیجه ممکن است که نزدیکان شما و سایر کاربران نام و تصویر پروفایل شما و محتویاتی دیگر چون نظریاتی که به اشتراک گذارده اید را ببینند."
 
در صورتیکه یک حساب کاربری گوگل داشته و مایل نیستید که این نظریات شما به اشتراک گذارده شوندمیتوانید این قابلیت را غیر فعال کنید. برای اینکار به اینجا رجوع کرده و بعد از لاگین کردن تیک کیسی که در تصویر زیر است را بردارید.





قابل ذکر است که بلافاصله بعد از اعلام این خبرسازمانهای دفاع از حریم خصوصی امریکا به ان اعتراض کرده و گفته اند که انتظار نداشته اند که این داده ها به اینصورت توسط گوگل بهره برداری شوند و احتمال شکایت از گوگل بسیار است.
 
این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...