​ویزا دانشجویی بهانه ای برای اخاذی از دختر جوان

نوشته شده توسط:سافت گذر | ۰ دیدگاه
فردی که با وعده ویزای دانشجویی اقدام به کلاهبرداری از دختر جوانی کرده بود توسط ماموران پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا؛ رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت دختر خانمی‌ جوان مبنی بر اخاذی از وی تحت عنوان ویزای دانشجویی و تحصیل در خارج از کشور رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. 
شاکی در اظهارات اولیه خود گفت: در یکی از شبکه‌های اجتماعی با آقایی که خود را دانشجو در رشته مورد علاقه من معرفی کرده بود، آشنا شدم و او با وعده بورس برای ادامه تحصیل، مبلغ دو میلیون تومان وجه نقد از من گرفت که بعد از دریافت پول دیگر پاسخ گوی تماس‌های من نبود. 
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی‌های لازم و تحقیقات فنی پیرامون موضوع توانستند رد متهم را در فضای مجازی پیدا کرده و با یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی مردی 27 ساله به نام احمد را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر و به مکان پلیس فتا منتقل کنند. 
وی تصریح کرد: متهم هنگام رویارویی با مستندات موجود ضمن اظهار ندامت، به جرم خود اعتراف و متهم به همراه پرونده قضایی به دادگاه معرفی شد. 
این مقام انتظامی در خاتمه بیان داشت: با توجه به قابلیت پنهان فضای مجازی کاربران در استفاده از این فضا به هرکسی اعتماد نکرده و قبل از هرگونه اقدامی‌ با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...