بهترین گجت های مردونه!

نوشته شده توسط:سافت گذر | ۰ دیدگاه

اصولا مردها بیشتر از زن ها به فناوری و وسایل الکترونیک علاقه  دارند. حتی شاید بتوان گفت یکی از تفریحات آنها مطالعه در مورد ویژگی های این محصولات یا قدم زدن در فروشگاه ها و پاساژهایی است که به طور اختصاصی در حوزه فناوری فعالیت دارند. 


به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ بنابراین، شاید یکی از بهترین ایده ها برای خرید هدیه برای آنها گجت‌هایی در این حوزه باشد. 

Samsung NX300



دوربین NX300 سامسونگ به وای‌فای مجهز است. این دوربین، شمایل قدیمی دارد اما کارکرد آن مشابه دوربین های دیجیتال SLR است. حسگر دوربین از نوع APS-C و اندازه آن 20.3 مگاپیکسل است. مزیت این دوربین این است که با دیگر دستگاه های سامسونگ همچون گوشی های هوشمند به راحتی جفت می شود و می تواند با آنها تبادل اطلاعات کند. 

Apple MacBook Air 2013



همه محصولات اپل طراحی بسیار شیک و کیفیت بدنه عالی دارند. لپ‌تاپ مک‌بوک ایر 2013 نیز از این قاعده مستثنا نیست و مسلما کاربران از داشتن آن بسیار خوشحال خواهند بود. این دستگاه علاوه بر سبکی و باریکی، پردازنده i7 با سرعت 1.7 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم نیز دارد. حافظه جامد داخلی آن نیز 256 گیگابایت است. 

Denon Ceol



مردها به سیستم های صوتی علاقه بسیاری دارد. به همین دلیل یکی از بهترین سیستم های موسیقی شبکه ای از شرکت Denon را برایتان معرفی می کنیم. بدنه اصلی این دستگاه تقویت کننده داخلی، سیستم پخش رادیو اینترنتی و CD، پایه آی‌پاد و تیونر رادیو اف‌ام دارد. کاربر می تواند با قرار دادن دستگاه های مبتنی بر iOS خود موسیقی های موردنظر را پخش کند. در ضمن اینکه از وای‌فای، DLNA، AirPlay و Flac نیز پشتیبانی می کند. این سیستم با داشتن آمپلی 65 واتی یکی از بهترین ها در ردیف قیمتی خود به شمار می رود. 

Sennheiser Momentum



گاهی آدم نیاز دارد پس از یک روز کاری سخت، در آرامش و تنهایی خود بنشیند و موسیقی دلخواهش را گوش کند. برای اینکه از صداهای اطراف یا اعضای خانواده نیز خلاص شوید، بهترین گزینه هدست هایی هستند که صدای اطراف را قطع و موسیقی آرامش بخش را در سر شما پخش می کنند. یکی از بهترین نمونه های این هدفون ها نیز مومنتوم اشنایزر است. 

Focal Nomad Spirit One



این هدفون نیز گزینه مناسبی برای خرید است. گوشی های آن همه فضای گوش را پر می کنند و صدا را کاملا در داخل گوش منتشر می کنند. این هدفون صدا را تا 20 دسی‌بل تقویت می کند. طراحی هدفون به گونه ای است که صداهای اطراف بسیار کم شنیده می شوند و می توانید از خلسه آرامش بخش موسیقی نهایت لذت را ببرید. 

Kindle Paperwhite



این هدیه برای مردانی مناسب است که بسیار اهل مطالعه هستند. کتاب‌خوان الکترونیک Paperwhite کمپانی کیندل برای مطالعه در شب و روز مناسب است و خودش نور داخلی دارد. البته همه تنظیمات و استفاده این کتاب‌خوان، لمسی هستند و هیچ کلید فیزیکی روی آن مشاهده نمی کنید. صفحه نمایش این دستگاه بسیار شفاف و واضح است و کاربر می تواند در همه شرایط از مطالعه کتاب دلخواه خود لذت ببرد. 

Emperor 1510 Gaming Environment



تصور می کنیم با خرید این وسیله برای مرد خود همه دنیا را به او بدهید. بیشتر مردها عاشق بازی های کامپیوتری هستند و از هر فرصتی برای تخلیه این حس استفاده می کنند. حالا فکر کنید علاوه بر کنسول یا کامپیوتر این صندلی شبیه‌سازی را هم داشته باشند، آن وقت اگر رویشان بشود کلا در خانه می مانند و بازی می کنند. این صندلی دو سیستم صوتی Bose 2.1 دارد و به کنسول یا کامپیوتر وصل می شود.

Gnarboard Trail Rider



نمی دانیم این دستگاه را می توانید در ایران پیدا کنید یا خیر. البته بعید است که باشد. اما این وسیله در واقع اسکیت‌بورد برقی است که چهار تایر دارد و تا سرعت 40 کیلومتر در ساعت می تواند شتاب بگیرد. از این وسیله نه تنها پسربچه ها که مردان بزرگ هم خوششان می آید. 

Timex Weekender



مردها که نباید همیشه ساعت های لوکس و فلزی دست خود کنند. آن ساعت ها برای مراسم رسمی، مهمانی، جلسه کاری و رستوران رفتن مناسب هستند. در روزهای آخر هفته که با هم بیرون شهر می روید بهتر است ساعتی دست او باشد که با تیپ اسپرت جور در بیاید، به همین دلیل می توانید ساعت استیل با بند پارچه ای تایمکس را برای او خریداری کنید. 

Speedo Aquabeat 2 4GB



این دستگاه، سیستم پخش موسیقی است که می توانید در زیر آب و هنگام شنا از آن استفاده کنید. این دستگاه 4 گیگابایت حافظه داخلی دارد و به عینک شنا یا مایو وصل می شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...