ویرایش حرفه ای ویدیوهای خود با PINNACLE STUDIO ULTIMATE V17.1

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۰ دیدگاه

Pinnacle Studio نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و مطرح در عرصه فیلم سازی و محصولی از شرکت Pinnacle Systems می باشد. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای رایج در صنعت میکس و مونتاژ فیلم و کلیپ و امور سینماییست و میلیون ها کاربر در سراسر دنیا از نرم افزار و سخت افزارهای جانبی حرفه ای این کمپانی بزرگ تولید کننده ابزارهای صنعت سینما یعنی Pinnacle استفاده می کنند. با نرم افزار Pinnacle Studio کاربران می توانند همانند یک استدیوی کامل ، از ابزارهای موجود در این نرم افزار برای رفع نیازهای ویراستاری و تدوین خود استفاده نمایند. ساخت و محیط نرم افزار به گونه ایست که هم کاربران آماتور و هم حرفه ای ها بتوانند از آن استفاده کنند. Pinnacle با ابزارهای متعدد و پلاگین های مختلفی دارد دست شما را در هر نوع تغییر، تکنیک، جلوه های ویژه، میکس و تغییر و ویرایش در فیلم باز می گذارد.

Update1: PINNACLE STUDIO ULTIMATE V17.1_CONTENT added!

Update2:  PINNACLE STUDIO ULTIMATE V17.1 Bonus_CONTENT added!

Pinnacle Studio 17 ultimate cover ویرایش فوق حرفه ای ویدیوهای خود با PINNACLE STUDIO ULTIMATE V17.1

 

download ویرایش فوق حرفه ای ویدیوهای خود با PINNACLE STUDIO ULTIMATE V17.1  دانلود نرم افزار به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

 

download ویرایش فوق حرفه ای ویدیوهای خود با PINNACLE STUDIO ULTIMATE V17.1  دانلود پکیج CONTENT به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود :     Direct Link

 

download ویرایش فوق حرفه ای ویدیوهای خود با PINNACLE STUDIO ULTIMATE V17.1  دانلود پکیج BONUS CONTENT به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...