آموزش مهاجرت از ویندوز Xp به ویندوز هشت (8)

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۰ دیدگاه

Windows XP to Windows 8 آموزش مهاجرت از ویندوز Xp به ویندوز هشت Migrating from Win XP to Windows 8شاید زمان آن رسیده است که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و خود را برای مهاجرت از ویندوز XP به جدیدترین ویندوز مایکروسافت یعنی ۸ آماده کنید . مایکروسافت دیگر از ویندوز Xp پشتیبانی نخواهد کرد . در این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و تنظیمات ویندوز ، برای جهشی ایمن و بدون از دست دادن فایل ها و تنظیمات آموزش داده می شود . David Rivers به شما نحوه ی نصب ویندوز ۸ و تمام چیزهایی لازم برای انتقال از ویندوز قدیمی اکس پی به ویندوز ۸ را به صورت تصویری نشان می دهد . این ویدئوها توسط کمپانی Lynda منتشر شده اند.

شاید زمان آن رسیده است که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و خود را برای مهاجرت از ویندوز XP به جدیدترین ویندوز مایکروسافت یعنی ۸ آماده کنید . مایکروسافت دیگر از ویندوز Xp پشتیبانی نخواهد کرد . در این ویدئوهای آموزشی به شما نحوه ی تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و تنظیمات ویندوز ، برای جهشی ایمن و بدون از دست دادن فایل ها و تنظیمات آموزش داده می شود . David Rivers به شما نحوه ی نصب ویندوز ۸ و تمام چیزهایی لازم برای انتقال از ویندوز قدیمی اکس پی به ویندوز ۸ را به صورت تصویری نشان می دهد . این ویدئوها توسط کمپانی Lynda منتشر شده اند.

 

Windows XP to Windows 8 آموزش مهاجرت از ویندوز Xp به ویندوز هشت Migrating from Win XP to Windows 8

 

password آموزش مهاجرت از ویندوز Xp به ویندوز هشت Migrating from Win XP to Windows 8 پسورد فایل: www.downloadha.com

download آموزش مهاجرت از ویندوز Xp به ویندوز هشت Migrating from Win XP to Windows 8 لینک دانلود – 91.15 مگابایت | لینک کمکی

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...