مشاهده فایل های Word Office بر روی گوشی با Doxc Reader v0.2

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۰ دیدگاه

Doxc Reader v.2 مشاهده فایل های Word Office بر روی گوشی با Doxc Reader v0.2این بار در سایت کپی کن نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که با آن قادر خواهید بود فایل های Word آفیس ۲۰۰۷ و حتی آفیس ۲۰۱۰ را در گوشی های خود مشاهده کنید . این نرم افزار که با فرمت جاوا می باشد حتی قادر به نمایش فایل هایی که به زبان فارسی هستند نیز می باشد . نام این نرم افزار  Doxc Reader v0.2  بوده  که قابل نصب بر روری گوشی های سونی اریکسون ، نوکیا و گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کند می باشد . هم اکنوان می توانید این برنامه کاربردی را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

این بار در سایت کپی کن نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که با آن قادر خواهید بود فایل های Word آفیس ۲۰۰۷ و حتی آفیس ۲۰۱۰ را در گوشی های خود مشاهده کنید . این نرم افزار که با فرمت جاوا می باشد حتی قادر به نمایش فایل هایی که به زبان فارسی هستند نیز می باشد . نام این نرم افزار  Doxc Reader v0.2  بوده  که قابل نصب بر روری گوشی های سونی اریکسون ، نوکیا و گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کند می باشد . هم اکنوان می توانید این برنامه کاربردی را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Doxc Reader v.2 مشاهده فایل های Word Office بر روی گوشی با Doxc Reader v0.2

 

 

source مشاهده فایل های Word Office بر روی گوشی با Doxc Reader v0.2 توضیحات : برای فعال سازی این برنامه ابتدا به این سایت رفته و موارد خواسته شده را انجام دهید (آدرس ایمیل و …) سپس Active key را از سایت دریافت کرده و در نرم افزار وارد کنید .

password مشاهده فایل های Word Office بر روی گوشی با Doxc Reader v0.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download مشاهده فایل های Word Office بر روی گوشی با Doxc Reader v0.2 لینک دانلود – 67.3 کیلوبایت

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...