دانلود بازی Shadows on the Vatican Act II Wrath برای PC

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۰ دیدگاه

بازی Shadows on the Vatican – Act 1: Greed یک بازی هیجان انگیز با تم جنایی در ژانر ماجرایی و اشاره و کلیک (point-and-click adventure) است. بطور کلی این یک بازی در چهار عنوان یا به عبارتی Act عرضه خواهد شد و هرکدام نیز می توانند نسخه ای مجزا و مستقل باشند: Act1: Greed, Act II: Wrath, Act III: Pride, Act IV: Redemption. طراحی این سری بازی ها بر اساس طرح ها و ایده های دو تن از حرفه ای ترین هنرمندان فعال در زمینه کتاب های کمیک به نام های Lorenzo Ruggiero و Daniela Di Matteo صورت پذیرفته است. داستان در این نسخه درباره شخصی به نام جیمز مورفی (James Murphy) است که سابقاً کشیش بوده و طی درخواست کمک تلفنی دوستش کریستُفُـرو  (Cristoforo)از شیکاگو به کشور ایتالیا و شهر رم می آید. در این اثنا یک کیف حاوی مدارک و اسناد فوق العاده مهم ناپدید می شود که اگر به دست نااهل بیفتد، فجایع جبران ناپذیری به همراه خواهد آورد. اینگونه می شود که او متوجه حقایق همچنین مجهولاتی بسیار نگران کننده و خطرناک می شود که بطور مستقیم با واتیکان در ارتباط است و فعالیت های بزرگانش را به شدت زیر سؤال می برد. تلاش برای آشکار سازی مجهولات و جلوگیری از حوادث خطرناک قریب الوقوع، یک گیم پلی با تم جنایی و ارزشمند ساخته که انتظار می رود بسیار مورد توجه علاقمندان به این ژانر قرار بگیرد.

Shadows on the Vatican Act II Wrath PC-POSTMORTEM

SHADOWS ON THE VATICAN ACT II WRATH pc cover small دانلود بازی Shadows on the Vatican Act II Wrath برای PC

 

 

تصاویری از محیط بازی:

SHADOWS ON THE VATICAN ACT II WRATH screenshots 01 small دانلود بازی Shadows on the Vatican Act II Wrath برای PC SHADOWS ON THE VATICAN ACT II WRATH screenshots 02 small دانلود بازی Shadows on the Vatican Act II Wrath برای PC

SHADOWS ON THE VATICAN ACT II WRATH screenshots 03 small دانلود بازی Shadows on the Vatican Act II Wrath برای PC SHADOWS ON THE VATICAN ACT II WRATH screenshots 04 small دانلود بازی Shadows on the Vatican Act II Wrath برای PC

 

source دانلود بازی Shadows on the Vatican Act II Wrath برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه POSTMORTEM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Shadows on the Vatican Act II Wrath برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Shadows on the Vatican Act II Wrath برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...