دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2014

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۰ دیدگاه

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ May15-2014، اینترنت اکسپلورر ۱۱ (IE 11)، درایورهای مربوط به USB3، درایورهای مربوط به کارت های شبکه، درایورهای تمامی وایرلس ها، اضافه شدن کلید نصب به طور خودکار برای فعال سازی ویندوز به صورت پیش فرض گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده May 2014 |

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2014

 

caution دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2014 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

source دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2014 مراحل نصب : فایل های فشرده را اکسترک نمایید و فایل ISO بدست آمده را با سرعت نرمال برروی DVD رایت کنید . کامپیوتر را با دی وی دی رایت شده بوت نمایید و به نصب ویندوز بپردازید اگر از شما سریال خواسته شد آنجا را خالی قرار دهید . برای کرک کردن ویندوز از برنامه ی زیر استفاده کنید . توجه داشته باشید فایل ISO به صورت کامل و بدون ارور اکسترک شده باشد تا در نصب و یا بوت با مشکل مواجه نشوید .

 

source دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2014 برای اکتیو کردن ویندوز ، از نرم افزار زیر استفاده کنید :

- Windows 7 Loader

 

download دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2014 دانلود نسخه ۳۲ بیتی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:
دانلود پارت ۱ :   MultiUpload   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   MultiUpload   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   MultiUpload   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   MultiUpload   Direct Link

 

download دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 May 2014 دانلود نسخه ۶۴ بیتی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   MultiUpload   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   MultiUpload   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   MultiUpload   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   MultiUpload   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   MultiUpload   Direct Link

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...