دانلود بازی Lost Civilization برای PC

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۰ دیدگاه

Lost Civilization عنوان یک بازی ماجراجویی و برحسب اتفاق است که توسط Icarus Games طراحی شده و استادیو Phoenix Online آنرا منتشر کرده است. از زیرخاک در اوردن رمز و راز از یک تمدن فراموش شده و نجات نامزد خود، همه جزئی از ماجراحویی های جو است. در این بازی شما به عنوان باستان شناس آماتور سارا با حل پازل و کشف اسرار باید به اثبات حیات بیگانه بر روی زمین بپردازید. این برنامه شامل بیش از ۱۲۰ صحنه های غنی، دقیق و متحرک، فراموش نشدنی همراه جلوه های صوتی است که یک ماجراجویی در حالت point-and-click را برای شما رقم میزند.

Lost Civilization PC-DEFA

Lost Civilization pc cover دانلود بازی Lost Civilization برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
Processor: 1.0 GHz
Memory: 1024 MB RAM
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 509 MB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Lost Civilization screenshots 01 small دانلود بازی Lost Civilization برای PC Lost Civilization screenshots 02 small دانلود بازی Lost Civilization برای PC

Lost Civilization screenshots 03 small دانلود بازی Lost Civilization برای PC Lost Civilization screenshots 04 small دانلود بازی Lost Civilization برای PC

 

source دانلود بازی Lost Civilization برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Lost Civilization برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Lost Civilization برای PC دانلود:    Direct Link

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...