دانلود درایور کارت گرافیک های ای ام دی AMD Catalyst 14.6 Beta

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۰ دیدگاه

AMD Catalyst درایور مورد نیاز برای استفاده از کارت های گرافیک ATI بر روی ویندوز و یا لپ تاپ می باشد که با نصب آخرین نسخه ی منتشر شده ، می توانید بهترین بازده از کارت های گرافیک خود را داشته باشید . در ادامه می توانید این پکیج را برای ویندوزهای ۷ ، ۸ و ۸.۱ دریافت نمایید . آخرین نسخه ی این پکیج برای بازی Watch Dogs منتشر شده است که باعث بهبود رندر بازی می شود .

 

به همراه دانلود نسخه AMD Catalyst 14.4 WHQL

AMD Catalyst دانلود درایور کارت گرافیک های ای ام دی AMD Catalyst 14.6 Beta

 

 

caution دانلود درایور کارت گرافیک های ای ام دی AMD Catalyst 14.6 Beta توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار WinRAR را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود درایور کارت گرافیک های ای ام دی AMD Catalyst 14.6 Betaدانلود AMD Catalyst 14.4 WHQL (برای ویندوز ویستا ، ۷ و ۸) :

دانلود نسخه ۳۲ بیت : Direct Link

دانلود نسخه ۶۴ بیت : Direct Link

 

download دانلود درایور کارت گرافیک های ای ام دی AMD Catalyst 14.6 Betaدانلود AMD Catalyst 14.4 WHQL (برای لپتاپ) :

دانلود نسخه ۳۲ بیت : Direct Link

دانلود نسخه ۶۴ بیت : Direct Link

 

download دانلود درایور کارت گرافیک های ای ام دی AMD Catalyst 14.6 Betaدانلود AMD Catalyst 14.6 Beta (برای ویندوز ویستا ، ۷ و ۸.۱)

عدم پشتیبانی از ویندوز XP و ۸

 

download دانلود درایور کارت گرافیک های ای ام دی AMD Catalyst 14.6 Betaدانلود AMD Catalyst 14.6 Beta (برای لپتاپ)

عدم پشتیبانی از ویندوز XP و ۸

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...