دانلود کرک و فعال سازی آنتی ویروس نود ۳۲ ورژن ۶ و ۷

نوشته شده توسط:علی غفاری نژاد | ۰ دیدگاه

بی شک استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند در رایانه شخصی یکی از نیازهای اساسی کاربران رایانه می باشد اما بیشتر آنتی ویروس های شناخته شده هنگام کار ، فضای زیادی از حافظه اصلی کامپیوتر (RAM) را اشغال می کنند که این امر باعث کندی محسوس در سیستم عامل ویندوز می گردد.

در این میان آنتی ویروس Nod 32  یکی از بهترین و سبک ترین آنتی ویروس های جهان می باشد که نه تنها سرعت سیستم شما را کاهش نمی دهد بلکه به خوبی از رایانه و اطلاعات شما در مقابل حملات مخرب انواع کرم ها و ویروس های مختلف محافظت کرده و دارای آپدیت های روزانه و کم حجم می باشد.

 اگر با نسخه ۶ آنتی ویروس نود ۳۲  آشنایی داشته باشید می دانید که برای آپدیت آنلاین نیازمند یک username  و password  است که این شناسه های کاربری دارای محدودیت زمانی هستند.

امروز قصد دارم تا به شما کرک آنتی ویروس Nod32  و Smart Security  ورژن ۶ را معرفی کنم که به راحتی ویروس یاب شما را فعال می کند و بعد از کرک شدن دیگر نیازی به وارد کردن username  و password  ندارید و آنتی ویروس فعال شده nod32  به راحتی و به صورت روزانه و رایگان آپدیت می گردد. این کرک دارای حجم بسیار کم در حدود ۲۶۱ کیلوبایت می باشد و علاوه بر کرک کردن آخرین نسخه آنتی ویروس Nod32  وsmart security  نسخه های قبلی مثل نسخه ۴ و ۵   را نیز فعال می کند.

 

آموزش کرک آنتی ویروس نود ۳۲ ورژن ۶ و ۷ :

۱- وارد حالت Safe mode  ویندوز خود شوید.
۲- فایل zip  دانلود شده را از حالت فشرده خارج سازید.
۳- روی فایل موجود در پوشه crack راست کلیک کرده و Run as Administrator را بزنید.

۴- در پنجره ای که باز می شود گزینه Enable را کلیک کنید.

۵- گزینه close  را انتخاب و سپس سیستم خود را Restart نمایید.

۶- همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید برنامه آنتی ویروس اکتیو شده است و بدون وارد کردن username و password  به صورت خودکار آپدیت می گردد.

 

tav

 

برای نصب این کرک  به نرم افزار NET Framework 3.5 نیاز دارید.(کاربران ویندوز ویستا و ویندوز ۷ نیازی به نصب این نرم افزار ندارند)

 

password بازی سرگرم کننده Gem Miner 2 v1.2   اندروید رمز فایل: antiviruss.ir

download بازی سرگرم کننده Gem Miner 2 v1.2   اندروید دانلود کرک آنتی ویروس نود ۳۲ ورژن ۶ و ۷ | لینک کمکی

download بازی سرگرم کننده Gem Miner 2 v1.2   اندروید دانلود نرم افزار NET Framework 3.5

download بازی سرگرم کننده Gem Miner 2 v1.2   اندروید آپدیت آفلاین نود ۳۲ + یوزرنیم و پسورد روزانه

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...