راهی مناسب برای خرید لپ‌تاپ و تبلت به صورت آنلاین

نوشته شده توسط:ترفندستان (نامشخص) | ۰ دیدگاه
اگر در اندیشه‌ی خرید یک لپ‌تاپ یا تبلت جدید هستید حتماً می‌دانید که در نگاه اول انجام این کار چندان ساده به نظر نمی‌رسد. جدا از بحث انتخاب یک محصول مناسب، مراجعه حضوری به بازار، مشکلات رفت‌وآمد، قیمت‌های نامتعارف و گارانتی‌های نامعتبر بخشی از مشکلاتی است که خریداران با آن روبرو هستند. از این رو خرید آنلاین محصولاتی نظیر لپ‌تاپ و تبلت و تحویل آن در درب منزل در هر نقطه از ایران طبیعتاً می‌تواند یک موهبت قلمداد شود. به ویژه این‌که اطمینان داشته باشید از یک مرکز معتبر در حال خرید هستید. با استفاده از راهی که هم‌اکنون به آن خواهیم پرداخت می‌توانید از تمام نقاط ایران به صورت آنلاین سفارش خرید لپ‌تاپ یا تبلت خود را ثبت کرده و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

بدین منظور:
ابتدا به سایت فروشگاه لوتوس به نشانی www.lotuslaptop.com مراجعه نمایید.
فروشگاه لوتوس یکی از مراکز معتبر در زمینه‌ی واردات لپ‌تاپ و تبلت و عرضه بدون واسطه‌ی آن به مشتریان است. سابقه‌ی فعالیت این فروشگاه به 19 سال می‌رسد.
شما می‌توانید از طریق سایت این فروشگاه محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش داده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید. برای این کار کافی است محصول مورد نظر خود در فروشگاه را به سبد خرید خود اضافه نموده و در پایان سفارش خود را تأیید نمایید.
همچنین با عضویت در سایت فروشگاه لوتوس به هنگام خرید محصولات می‌توانید از هدایایی نظیر کیف لپ‌تاپ، آنتی ویروس اوریجینال Bitdefender، ماوس اوریجینال، کول‌پد، کلینر، فلش‌دیسک 8 گیگ، کاور لپ‌تاپ و... بهره‌مند شوید.
لازم به ذکر است اگر قصد مراجعه‌ی حضوری به این مرکز را دارید می‌توانید به نشانی «تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان طالقانی، مرکز کامپیوتر ایران، طبقه همکف، واحد 451، فروشگاه لوتوس» مراجعه نمایید.
این فروشگاه نماینده رسمی شرکت‌های سازگار ارقام، الماس، ویستا، آوات، مادیران، امرتات، آواژنگ، هورداد رایان، ماتریس، سام الکترونیک، ایران رهجو و هماهنگ می‌باشد.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...