تغییر محل پیش‌فرض ذخیره فایل‌ها به هارددیسک در آفیس 2013

نوشته شده توسط:ترفندستان (نامشخص) | ۰ دیدگاه
یکی از قابلیت‌های جدیدی که در آفیس 2013 وجود دارد امکان ذخیره مستقیم فایل‌ها بر روی سرویس ذخیره آنلاین فایل SkyDrive است. به طور پیش‌فرض نیز SkyDrive به عنوان محل ذخیره فایل‌ها در آفیس 2013 قرار دارد. در صورتی که به این موضوع علاقه‌ای ندارید و دوست دارید که محل ذخیره فایل‌ها به هارددیسک کامپیوتر تغییر کند، در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

 

بدین منظور:
ابتدا نرم‌افزار دلخواه خود در مجموعه آفیس 2013 را اجرا کنید (به عنوان مثال Word 2013).
سپس در تب File بر روی Options کلیک نمایید.
در مرحله‌ی بعد از قسمت سمت چپ پنجره، بر روی Save کلیک کنید.
اکنون گزینه‌ی Save to computer by default را یافته و تیک آن را فعال کنید.
سپس بر روی دکمه‌ی OK کلیک کنید.
از این پس Computer به عنوان محل ذخیره‌ی پیش‌فرض فایل‌ها انتخاب خواهد شد.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...