دانلود بازی فکری Shadow Wolf Mysteries: Under the Crimson Moon

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۰ دیدگاه

Shadow Wolf Mysteries: Under the Crimson Moon – ماه خونین در روستایی در جنوب فرانسه باعث کشته شدن چندین نفر شده است . به گفته ی مردم مرد گرگ نما که شب ها ظاهر می شود ، دلیل این جنایات است . آیا مارتا پاسیو واقعا یک گرگ است و یا او به دروغ متهم شده است تا سرپوشی برای کارهای شخص دیگری باشد ؟ برای یافتن جنایتکار اصلی ، به صحنه های جرم بروید و با اولین سرنخ یعنی سکه های به جا مانده برروی جسد افراد مرده شروع کنید . دروغگوی اصلی را کشف کنید ولی مراقب باشید خودتان قربانی بعدی نباشید! سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید.

 

Shadow Wolf دانلود بازی فکری Shadow Wolf Mysteries: Under the Crimson Moon

 

 

تصاویر محیط بازی :

Shadow Wolf S2 s دانلود بازی فکری Shadow Wolf Mysteries: Under the Crimson Moon Shadow Wolf S1 s دانلود بازی فکری Shadow Wolf Mysteries: Under the Crimson Moon  

 

caution دانلود بازی فکری Shadow Wolf Mysteries: Under the Crimson Moon توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار WinRAR را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

password دانلود بازی فکری Shadow Wolf Mysteries: Under the Crimson Moon پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی فکری Shadow Wolf Mysteries: Under the Crimson Moon لینک دانلود – 681.4 مگابایت | لینک کمکی

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...