دانلود مستند شهر ریو – Welcome to Rio 2014

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۱ دیدگاه

BBC – Welcome to Rio HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|مستند شامل ۳ قسمت و به صورت کامل می باشد|

Welcome to Rio cover دانلود مستند شهر ریو   Welcome to Rio 2014

 

نام مستند: BBC – Welcome to Rio – به ریو خوش آمدید

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۳×59 دقیقه

حجم: ۵۵۸ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: با برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴، مردم بسیاری به شهر ریو در برزیل کشیده می شوند و این مستند می خواهد حقایق زندگی در شهر ریو و زندگی درون آن را به نمایش بگذارد و با مردمان این شهر به گفت و گو بنشیند. دولت در برابر نبرد با مواد فروشان ارتشی را روانه ی شهر کرده تا از امنیت شهر محافظت کنند و برای جام جهانی ۲۰۱۴ شرایط مساعد را برقرار کنند. این مستند زیبا شامل ۳ قسمت می باشد که با نام های صلح، جنگ و نبوغ می باشد و …

 

 

caution دانلود مستند شهر ریو   Welcome to Rio 2014 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود مستند شهر ریو   Welcome to Rio 2014 دانلود قسمت اول – صلح:      Direct Link

download دانلود مستند شهر ریو   Welcome to Rio 2014 دانلود قسمت دوم – جنگ:     Direct Link

download دانلود مستند شهر ریو   Welcome to Rio 2014 دانلود قسمت سوم – نبوغ:    Direct Link

  • Genevieve

    Genevieve

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۱:۰۳

    Dubito che cambierà qualcosa avendo lasciato la scapiatopa... gli utenti della PA diranno "abbiamo bisogno del software proprietario perché quello open non fa tale cosa" anche quando magari sono loro che non si mettono 5 minuti a capire il nuovo programma.