مجموعه برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید ۲۰۱۴ Android Collection Pack

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۱ دیدگاه

Android Collection Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

Android Collection Pack مجموعه برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید 2014 Android Collection Pack

 

 

- آموزش استفاده از برنامه ها و بازی ها :

مرحله اول : فایل های با پسوند APK را در مموری کارت خود کپی نمایید .

مرحله دوم : به تنظیمات گوشی > applications بروید و تیک گزینه allow installation from unknown sources را بزنید.

مرحله سوم : از طریق فایل منیجر به SD کار خود بروید و برنامه و بازی ها را نصب نمایید (برای نصب بعضی از برنامه ها و بازی ها گوشی شما می بایست روت شده باشد)

مرحله چهارم : برای دیتا بازی ها آن ها را در پوشه "Sdcard/Android/Obb/" و یا "sdcard/android/Data/" کپی نمایید.

 

caution مجموعه برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید 2014 Android Collection Pack توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download مجموعه برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید 2014 Android Collection Pack برای مشاهده ی لیست برنامه ها کلیک کنید .

 

download مجموعه برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید 2014 Android Collection Pack دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    MultiUpload   DirectLink

دانلود پارت ۲ :    MultiUpload   DirectLink

  • Keydrick

    Keydrick

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۹:۰۸:۰۲

    I'm shokced that I found this info so easily.