دانلود دوبله فارسی مستند ابرکارخانه ها: فورد Megafactories: Ford F-150

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۲ دیدگاه

National Geographic – Megafactories: Ford F150 (2011) HDTV 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد |

Megafactories Ford F150 دانلود دوبله فارسی مستند ابرکارخانه ها: فورد Megafactories: Ford F 150

نام مستند : Megafactories: Ford F150 – ابرکارخانه : فورد اف ۱۵۰

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۳۹۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه : در این قسمت از سری مستندهای ابرکارخانه ها ، به کارخانه های سازنده ی Ford F-150 می رویم .فورد شرکت خودروسازی آمریکایی و چندملیتی مستقر در دیربورن، میشیگان از حومه شهر دیترویت می‌باشد.این کمپانی در تاریخ ۱۶ ژوئن ۱۹۰۳ میلادی توسط هنری فورد تأسیس شد و امروزه علاوه بر خودروهای سواری و باری فورد، خودروهای لوکسی با مارک لینکلن هم تولید می‌کند. این شرکت از سال ۱۹۳۸ خودروهای لوکس ارزان قیمت‌تری با مارک مرکوری تولید می‌کرد، اما از سال ۲۰۱۱ تولید خودرو با این مارک را متوقف نمود.فورد سهام اندکی از شرکت ژاپنی مزدا و کمپانی بریتانیایی استون مارتین را نیز در اختیار دارد. شرکت فورد در سال ۱۹۸۹ شرکت خودروسازی جگوار و در سال ۲۰۰۰ شرکت لندرور را خریداری نمود، اما در ماه مارس سال ۲۰۰۸ هر دو را به شرکت هندی تاتا موتورز فروخت. فورد بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۰ مالک شرکت سوئدی ولوو نیز بود….

 

 

caution دانلود دوبله فارسی مستند ابرکارخانه ها: فورد Megafactories: Ford F 150 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار WinRAR را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  download دانلود دوبله فارسی مستند ابرکارخانه ها: فورد Megafactories: Ford F 150لینک های دانلود :   EmbedUpload    Direct Link        

  • Maud

    Maud

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۸:۳۸:۴۰

    Does anyone know a good website to find customer reviews? I’m looking for a sitewere I can type in the name of a product, and get all the pros and cons about said product (whether it be electronic, appliances, food, or just about anything you wanna hear real, honest opinions from coknrmeus)Thasns!

  • Kaycie

    Kaycie

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۷:۲۶

    Son of a gun, this is so heflpul!