بازی فکری دریایی از دروغ ۲ : انتقام Sea Of Lies 2: Nemesis CE

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۰ دیدگاه

Sea Of Lies 2: Nemesis Collector's Edition عنوان یک بازی شی مخفی جدید می باشد . Rafael Ramirez در کتابخانه ی خانه ی خود مرده پیدا می شود ، به نظر مرگ او طبیعی باشد ، ولی نشانه هایی از حملات بیماری پارانویا (روان گیسختگی) دیده شده است . او قبل از مرگ گفته است که یک نامه به دستش رسیده است که در مورد انتقام و قصاص الهی حرف زده است . این حرف می تواند دلیلی بر تضمین حملات جنونی پارانویای او باشد . ولی چه کسی باعث این امر شده است ؟ با دستیار خود Sergio به تحیقیق در مورد این مرگ رمزآلود بپردازید تا به شایعات مردم پایان ببخشید .

 

Sea Of Lies 2: Nemesis Collector's Edition [FINAL]i

Sea Of Lies Nemesis بازی فکری دریایی از دروغ 2 : انتقام Sea Of Lies 2: Nemesis CE

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Sea Of Lies Nemesis S2 s بازی فکری دریایی از دروغ 2 : انتقام Sea Of Lies 2: Nemesis CE Sea Of Lies Nemesis S1 s بازی فکری دریایی از دروغ 2 : انتقام Sea Of Lies 2: Nemesis CE

 

caution بازی فکری دریایی از دروغ 2 : انتقام Sea Of Lies 2: Nemesis CE توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار WinRAR را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password بازی فکری دریایی از دروغ 2 : انتقام Sea Of Lies 2: Nemesis CE پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی فکری دریایی از دروغ 2 : انتقام Sea Of Lies 2: Nemesis CE لینک دانلود – 849 مگابایت | لینک کمکی

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...