آموزش اصول اساسی ایلوستریتور سی سی Adobe Illustrator CC Essential Training

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۰ دیدگاه

شما با استفاده از نرم افزار Adobe Illustrator می توانید طیف وسیعی از کارهای گرافیکی را انجام دهید . با استفاده از این مجموعه ی آموزشی که محصول شرکت Lynda می باشند ، به شما اصول اساسی نرم افزار Illustrator CC آموزش داده می شود . Justin Seeley ابتدا به شما بخش های اساسی این برنامه را نشان می دهد و سپس با شروع یک پروژه ی متشکل از رنگ ها و اشکال پیچیده ، کار خود را به پایان می رساند . کار کردن با لایه ها ، استفاده از نمادها ، گرفتن خروجی در فرمت های مختلف ، کار با متون و… نیز از سایر بخش های این ویدئوهای آموزشی می باشند که با زبان انگلیسی آماده شده اند . در این مجموعه تمام فایل های پروژه های کار شده نیز قرار دارند .

 

Illustrator CC Essential Training آموزش اصول اساسی ایلوستریتور سی سی Adobe Illustrator CC Essential Training

 

caution آموزش اصول اساسی ایلوستریتور سی سی Adobe Illustrator CC Essential Training توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار WinRAR را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download آموزش اصول اساسی ایلوستریتور سی سی Adobe Illustrator CC Essential Trainingدانلود مستقیم در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...