دانلود موسیقی های متن انیمیشن How to Train Your Dragon 2 Soundtracks

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۲ دیدگاه

موسیقی های متن جدیدترین عنوان انیمیشن از کمپانی DreamWorks یعنی چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲ ، را آماده کرده ایم . موسیقی این انیمیشن محبوب را همانند قسمت اول آن ، جان پاول بر عهده داشته است . شروع داستان فیلم پس از اتفاقات سری اول و بعد از ۵ سال اتفاق میافتد . با کمک اژدها تمام وایکینگهایی که در دره سبز محصور بودند توانیتند از این منطقه نجات پیدا کنند . دبولیس اژدهای خود را تربیت کرده و حال میخواهد اورا به شهر و زادگاه خود ببرد . او در می یابد که اژدها نمی تواند به راحتی با انسانها کنار بیاید . و به همین دلیل او با چالشی سخت برای نگهدار یازدها روبرو است . تمامی این موسیقی ها با کیفیت ۳۲۰Kbps و با فرمت Mp3 آماده شده اند که در ادامه می توانید لیست سوندتراک های موجود در این مجموعه را مشاهده و دانلود نمایید .

 

How to Train Your Dragon 2 دانلود موسیقی های متن انیمیشن How to Train Your Dragon 2 Soundtracks

 

 

لیست تراک های این مجموعه :

Dragon Racing

Together We Map the World

Hiccup the Chief / Drago's Coming

Toothless Lost

Should I Know You

Valka's Dragon Sanctuary

Losing Mom / Meet the Good Alpha

Meet Drago

Stoick Finds Beauty

Flying with Mother

For the Dancing and the Dreaming – Gerard Butler, Craig Ferguson, Mary Jane Wells

Battle of the Bewilderbeast

Hiccup Confronts Drago

Stoick Saves Hiccup

Stoick's Ship

Alpha Comes to Berk

Toothless Found

Two New Alphas

Where No One Goes – Jónsi

 

caution دانلود موسیقی های متن انیمیشن How to Train Your Dragon 2 Soundtracks توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار WinRAR را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

password دانلود موسیقی های متن انیمیشن How to Train Your Dragon 2 Soundtracks پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود موسیقی های متن انیمیشن How to Train Your Dragon 2 Soundtracks لینک دانلود – 153.8 مگابایت | لینک کمکی

  • Dreama

    Dreama

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۸:۵۵:۳۳

    my company only have 1 singaporean, i have no choice to downgrade my work pass from S pass into Work Permit, am i still can apply back S pass or direct apply PR?my salalry is SGD2800, Diploma holdersenior executive, job scope is take care of media content & maegitrnktotal 8 years working experience (3 years in singapore).my company can help write the letter, but i not sure what kind of the letter Spore Gov want.

  • Christina

    Christina

    • ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۰۹:۴۵:۲۳

    Four score and seven minutes ago, I read a sweet ariletc. Lol thanks