ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom v5.5

نوشته شده توسط:دانلودها (نامشخص) | ۲ دیدگاه

نرم افزار ™Adobe® Photoshop® Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. در نسخه ۵ این نرم افزار ابزارهای Healing Brush، Radial Gradient و Straightening Tools به طور کامل آپدیت شده اند. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید. ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد.

 

Photoshop.Lightroom.v5.5.Cover ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom v5.5

 

 

caution ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom v5.5 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار WinRAR را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توضیحات نصب:

۱- پس از دانلود و اکسترکت فایل، به آدرس زیر مراجعه کنید.

C:\Windows\system32\drivers\etc\hosts

2- فایل hosts را با نت پد باز کرده و عبارت زیر را به آخر آن اضافه کنید.

۱۲۷.۰.۰.۱ activate.adobe.com

3- حال برنامه را نصب کرده و کرک کنید.

 

password ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom v5.5 پسورد فایل: www.downloadha.com

download ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom v5.5 لینک دانلود – ۴۵۹ مگابایت  |  لینک کمکی

  • Micheal

    Micheal

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۰۹:۱۴:۱۸

    I used the Flexair pillow, single chamber but found I tended to roll off. I got a bulk buy of 50 of the smaller single chamber (like 10″ x1;4&82#34) for $36 and sewed two together along the 14″ side. I now had a 20″ x 14″ pillow with good support when on my back and quite good support on my side. Total weight was still less than 2 oz.

  • Essy

    Essy

    • ۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۰۶:۴۶

    What a neat artilce. I had no inkling.