روش کار با نرم افزار بکاپر نود 32 نسخه 1

نوشته شده توسط:علی غفاری نژاد | ۰ دیدگاه

 الف: گرفتن پشتیبان از آپدیت نود32

 

1- ابتدا فایل Nod.exe  که از سایت دانلود کرده اید را اجرا کنید

2-  اگر قصد گرفتن پشتیبان از آپدیت نود32  دارید بر روی گزینه 'ایجاد پشتیبان از آپدیت نود32' کلیک کنید که در این صورت آپدیت نود 32 به طور خودکار در Desktop ویندوز جاری شما در شاخه ای(Folder) به نام Nod32Update ذخیره می گردد و شما می توانید مسیر ذخیره آپدیت را از طریق گزینه 'انتخاب مسیر' در جایی دیگر تعیین کنید.

3- گزینه  'ایجاد پشتیبان از آپدیت نود32'  را کلیک کنید در این هنگام برنامه به صورت مخفی در می آید

4-در قسمت Taskbar پیغام 'در حال بکاپگیری از نود32 ، لطفا صبر کنید' نشان داده می شود.

5- پس از پایان عملیات بکاپ در قسمت Taskbar پیغام 'عملیات موفقیت آمیز بود' نشان داده می شود و برنامه از حالت مخفی بیرون آمده و به شما نمایش داده می شود.

6- حال به مسیری که آدرس داده بودید مراجعه و می بینید شاخه ای به نام Nod32Update در آنجا ذخیره شده است .  





      ب: اعمال آپدیت(نسخه پشتیبان) به نود32

اگر قصد  دارید تا نسخه پشتیبان را به ویروس یابتان که نود32 می باشد اعمال کنید(به روز کنید) ابتدا می بایست تیک  Enable Self Defense را در برنامه حذف کنیم این عمل را فقط برای بار اول انجام می دهیم و برای بارهای بعدی نیاز به انجام اینکار نیست.

مراحل انجام اینکار برای نود32 ورژن 4

 

 

 

 

و در آخر سیستم را دوباره راه اندازی نموده (Reset)

مراحل انجام اینکار برای نود32 ورژن 5

 

 

 

 

 

و در آخر سیستم را دوباره راه اندازی نموده (Reset)

1- ابتدا وارد شاخه Nod32Update  می شویم و فایل اجرایی Nod.exe را پیدا و اجرا می کنیم.در صورتی که از ویندوز اورجینال استفاده می کنید لطفا قبل از اجرای برنامه روی فایل اجرایی کلیک راست کرده و گزینه Run As Administrator را انتخاب کنید(فقط برای به روز شدن ویروس یاب نود32 از این طریق عمل نمایید )

 


 

3- اگر قصد داریم تا نسخه پشتیبان که همان آپدیت نود می باشد را به ویروس یاب خودمان اعمال کنیم  می بایست گزینه 'به روز شدن ویروس یاب نود32 ' را انتخاب کنیم.

 


 

4- گزینه 'به روز شدن نود32' را انتخاب و در این هنگام برنامه به حالت مخفی در آمده و در taskbar پیغام 'لطفا صبر کنید' به نمایش در می آید.

 

5-پس از اتمام عملیات پیغام 'عملیات موفقیت آمیز بود' به نمایش در می آید و درخواستی مبنی بر راه اندازی مجدد سیستم برای اعمال آپدیت های جدید به نود32  از شما سوال می کند که در صورت انتخاب' Yes 'سیستم Rset  می شود .

 

 

6- بعد از راه اندازی دوباره سیستم (Reset) تاریخ آپدیت نود32 را چک کنید تا از اعمال آپدیت به ویروس یابتان اطمینان حاصل شود.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...